Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «ВЕРБА»:
1) Дослідити, символом чого саме є верба.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується верба.
3) Яку користь приносить верба?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Завдання групі «ВЕРБА»:
1) Дослідити, символом чого саме є верба.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується верба.
3) Яку користь приносить верба?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «ВЕРБА»:
1) Дослідити, символом чого саме є верба.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується верба.
3) Яку користь приносить верба?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «ТОПОЛЯ»:
1) Дослідити, символом чого саме є тополя.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується тополя.
3) Яку користь приносить тополя?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «ТОПОЛЯ»:
1) Дослідити, символом чого саме є тополя.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується тополя.
3) Яку користь приносить тополя ?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «ТОПОЛЯ»:
1) Дослідити, символом чого саме є тополя.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується тополя.
3) Яку користь приносить тополя ?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «КАЛИНА»:
1) Дослідити, символом чого саме є калина.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується калина.
3) Яку користь приносить калина?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «КАЛИНА»:
1) Дослідити, символом чого саме є калина.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується калина.
3) Яку користь приносить калина?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «КАЛИНА»:
1) Дослідити, символом чого саме є калина.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується калина.
3) Яку користь приносить калина?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «БАРВІНОК»:
1) Дослідити, символом чого саме є барвінок.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується барвінок.
3) Яку користь приносить барвінок ?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «БАРВІНОК»:
1) Дослідити, символом чого саме є барвінок.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується барвінок.
3) Яку користь приносить барвінок?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «ВЕРБА»:
1) Дослідити, символом чого саме є барвінок.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується барвінок.
3) Яку користь приносить барвінок?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «ЧОРНОБРИВЦІ»:
1) Дослідити, символом чого саме є чорнобривці.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується чорнобривці.
3) Яку користь приносить чорнобривці?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «ЧОРНОБРИВЦІ»:
1) Дослідити, символом чого саме є чорнобривці.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується чорнобривці.
3) Яку користь приносить чорнобривці?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «ВЕРБА»:
1) Дослідити, символом чого саме є чорнобривці.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується чорнобривці.
3) Яку користь приносить чорнобривці?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «МАЛЬВИ»:
1) Дослідити, символом чого саме є мальви.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується мальви.
3) Яку користь приносить мальви?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «МАЛЬВИ»:
1) Дослідити, символом чого саме є мальви.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується мальви.
3) Яку користь приносить мальви?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Починаємо працювати над проектом « ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РОСЛИНИ – СИМВОЛИ УКРАЇНИ ?»
Завдання групі «МАЛЬВИ»:
1) Дослідити символом чого саме є мальви.
2) Знайти вірш або пісню, або легенду, де згадується мальви.
3) Яку користь приносить мальви?
Оформити роботу на 1 – 2 аркушах А4. Використати малюнки, фото, аплікації. Можливе оформлення рукописним (пише дитина) чи друкованим шрифтом. Матеріал можна знайти в енциклопедії, в бібліотеці, інтернеті.
Захист роботи – 29 квітня (коротко розповісти про рослину).
Немає коментарів:
Дописати коментар